Zajímá vás guerilla marketing? Plánujete zavedení tohoto prvku do vašich kampaní? Chcete se setkat s někým, kdo v českém prostředí podobnou kampaň realizoval? Jaké druhy kampaní lze guerillou úspěšně nahradit. Pokud se snažíte sami odpovědět na tyto otázky, nenechte si ujít krátkou přednášku Honzy Škraňky. Na skutečných realizovaných kampaní vysvětlí co je a co není guerillovou kampaní, jak se na tuto kampaň připravit a jak jí plánovat.

24.9.2013, Wanieck Gallery, 10,50 – 11,40,  Guerilla marketing – fámy a skutečnost

Další přednášky:

Svět reklamy – konference

Marketing na internetu a sociálních sítích

Celodenní konference

9,30 – 10,15

Internetový marketing

Současnost přirozeného vyhledávání – proč je a bude důležité.

Od SEO (Search Engine Optimization) k WPO (Web Presence Optimization).

Význam optimalizovaného obsahu.

Milan Drbohlav, Ph.D master franchisee WSI pro ČR a SK

10,20 – 11,00

Výkonnost sociálních sítí zaměřené na prodej

Firemní Facebook – jak na to /a jak ne/

Ing. Jan Podzimek, PRIA SYSTÉM, s.r.o.

11,05 – 11,45

Místo na hoře – jak efektivně na SEO

Co se změnilo v SEO za poslední rok? Vyplatí se do SEO ještě investovat? Je SEO jen pro velké firmy?

Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.

 

11,50 – 12,30

Typy mobilních aplikací a jejich přínos pro business.

Tadeáš Novák, Lukáš Jezný PRIA SYSTÉM, s.r.o.

 

12,30 – 13,30 přestávka

 

13,30 – 14,15

Využíváte affiliate a e-mail marketing naplno

Affiliate marketing zažívá rozmach. Jak affiliate marketing dělat, aby měl smysl? E-mail marketing není hromada spamu, ale musí se dělat chytře!“

Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.

14,20 – 15,10

Jak z internetu vytvořit skvělý prodejní kanál?

Jakým způsobem sestavit business plán e-podnikání, který má šanci na úspěch? Jaké jsou fáze spuštění e-shopu/webu a jak trvale budovat funkcionalitu vstřícnou k zákazníkovi? Jak získat  zákazníka a jak o něj dále efektivně pečovat?

Jan Penkala, Magdaléna Divišová, Acomware

15,15 – 16,00

Aplikace pro podnikání v 21. století

Jak díky online a mobilním nástrojům významně zefektivnit marketing, obchod a řízení projektů.

Filip Dřímalka, KnowHowKlub

————————————————————————————————————-

Trendy, o kterých se mluví

10,00 – 10,45

Design služeb – nová konkurenční výhoda  

Přijďte se dozvědět více o novém trendu, který hýbe Evropou – designu služeb. Jak služby nastavit, aby klient vždy odcházel spokojený? Jak udělat služby, které budou lidé milovat?

Přednáší Adam Hazdra, autor jediné české knihy o designu služeb

Jihomoravské inovační centrum

10,50 – 11,40

Guerilla marketing – fámy a skutečnost

Zajímá vás guerilla marketing? Plánujete zavedení tohoto prvku do vašich kampaní? Chcete se setkat s někým, kdo v českém prostředí podobnou kampaň realizoval? Jaké druhy kampaní lze guerillou úspěšně nahradit. Pokud se snažíte sami odpovědět na tyto otázky, nenechte si ujít krátkou přednášku Honzy Škraňky. Na skutečných realizovaných kampaní vysvětlí co je a co není guerillovou kampaní, jak se na tuto kampaň připravit a jak jí plánovat.

Přednáší Ing.Jan Škraňka, autor a realizátor dynamických sociálních kampaní

www.honzaskranka.cz

11,45 – 12,45

Firma v cloudu –Microsoft

Dejte vaší firmě křídla s moderní kanceláří Office 365

Posuňte komunikaci, spolupráci, tvorbu a sdílení dokumentů ve vaší firmě o velký skok dopředu. Nejde jen o technologii, jde o posun ve firemní kultuře a v orientaci na zákazníka. Office 365 nejsou pouze známé aplikace Office (Word, Excel, PowerPoint,…). Je to služba, která nabízí profesionální email, sdílené kalendáře, týmové nebo projektové weby, chat, videokonference a firemní uložiště ze kterého lze snadno sdílet dokumenty s kolegy a zákazníky. Je dostupná z počítače, tabletu nebo telefonu, spolupracuje se sociálními sítěmi. Obsahuje vlastní zabezpečenou sociální síť pro vaši firmu, která v nové formě komunikace hraje zásadní roli. Zapomeňme na kompromisy moderní kancelář se službami Office 365 lze pořídit už od 90 Kč za uživatele na měsíc.

René Klčo, Microsoft               

Boris Grešák, WBI Systems

13,00 – 13,50

B2B marketing pro podporu úspěšného obchodního týmu

B2B marketing je disciplína, která v posledních letech zaznamenává prudký rozvoj, zejména díky zcela novým on-line nástrojům.

Během semináře se dozvíte co je to vlastně B2B marketing a čím se odlišuje od B2C marketingu. Zjistíte jaké nástroje použít k tomu, aby se obchodníci dostali na schůzky k lidem s rozhodovací pravomocí. Vysvětlíme Vám co je to konverzní trychtýř, a jak automatizovat B2B marketing.

Pavel Marek, Tomáš Navrátil, MARCO reklamní agentura, spol. s r.o.

14,00 – 14,30

Event marketing v nákupních centrech

Martina Stocker, D.A.N. production, s.r.o.

—————————————————————————————————————————

Konec prokrastrinace živě

15,30 – 16,30

Chorobné odkládání úkolů a povinností – versus co

můžeš udělat dnes neodkládej na zítra

Ing. Petr Ludwig, Growjob – autor stejnojmenného bestseleru

—————————————————————————————————————————

Netradiční reklama na tradičních místech

Odborný garant časopis Signs & Promotions

10,00 – 12,30

„A business without a sign is a sign of no business“

Václav Loubek, šéfredaktor časopis Signs & Promotion

Nové možností reklamy v transportu

Radmila Pospíšilová, Mobilboard, managing director

Efektní a efektivní využití outdoorové reklamy

Marie Lafantová, časopis Marketing&Media,redaktorka

Efektivita reklamy v in-store

Robin Roček, Monit, head-of-executive

NFC a RFID technologie

Nové trendy 3D značení – CHROMOTION FLOCK, CHROMOTION karbonový a
broušený povrch

Mgr. Martin Uhrinec a Ing.Jaroslav Kolbábek, Rathgeber

—————————————————————————————————————————

Trendy v grafickém designu

Garant Unie grafického designu – logo

13,00 – 16,00

Logo

Význam loga, identifikační vlastnosti, estetika, logo jako součást vizuálního stylu, logotyp a piktogram, technologická kriteria, logo a doba jeho užití.

Robert Štencl   Studio BastArt

Tiskoviny vs. web

Několik rozdílů v uvažování při navrhování tiskovin a webů z pohledu tvůrce i zadavatele. Nečekejte prezentaci uceleného seznamu prvků, které má mít dokonalý web, ani nejnovější technologické trendy. Otázkou nebude CO, ale PROČ. Zkusíme se vrátit k základům a připomeneme pár věcí, které pro svou zdánlivou samozřejmost mohou unikat pozornosti.

Ing. Zdeněk Sládek, Studio Dost dobrý design

Kontraktace dle nového občanského zákoníku

Mgr. Robert Novotný, AK Lydon Wells

Změny vyhrazeny.

Na všechny přednášky je nutné se zaregistrovat na www.omnis.cz. Zde najdete i organizační podmínky akce.