Kdo jsme?

Agenturu založil v roce 2006 Honza Škraňka, jako výzvu těm nejlepším. Sám našel a spojil funkčním networkingem řadu kvalitních odborníků z řad marketerů, žurnalistů a specialistů na public relations, kteří na českém a zahraničním trhu dlouhodobě působí. PR1976 je společné označení.

Dnes nabízíme dynamické systémy nástrjů PR a sociálního marketingu, které plně nahrazují drahou klasickou reklamu.



Lišíme se

…nevázaností, živelností, atraktivitou nápadů…

Vnímáme, že dnešní doba je přehlcena informacemi a cenněny jsou zejména vztahy.Snažíme se být klientům blízko :).



Specializace
 
  • komunikace s veřejností,
  • vytváření komunikačních, mediálních a marketingových strategií,
  • corporate identity,
  • medializace, mediální partnerství,
  • product placement,
  • teleshopping, e-shop, SEO
  • design a realizace reklamních kampaní s nástroji public relations,
  • copywriting,
  • foto, krátkometrážní videa,
  • produkce akcí,event marketing,
  • monitoring médií,
  • plánování reklamních kampaní,
  • tvorba a úprava webových stránek,
  • aplikace Android a Facebook,
  • poradenskou a organizační činnost.
  • komercializace

Témata
  • knihy, filmy,
  • divadlo a kultura,
  • sport,
  • politika, volby, volební noviny,
  • zábava, zábavní podniky a služby,
  • automobilizmus, veteráni,
  • bydlení,
  • zdravý životní styl,
  • umění, prezentace, výstavy,
  • hudba, koncerty,
  • školství,
  • mediace, vyjednávání,
  • neziskový sektor,
  • projekty společenského významu
Etický kodex
 
  • Naše práce je koktejl vytříbeného know how, uměleckého díla a velmi, velmi tvrdé práce. Vycházíme z toho, že lidé se chtějí nejvíce bavit, oslovují je krásné a zvláštní věci, ale každý člověk je přitom velmi jedinečný.
  • Pokud si výrobek nezkusíme na „vlastní kůži“, kampaň odmítáme.
  • V procesu kreativity dáváme přednost jedincům před týmovou prací. Teamwork je nejlepším místem „šedých myší“.
  • Za rozhodnutí a realizaci odpovídá konkrétní člověk.
  • Jestli má být kampaň živým organizmem, musíme být flexibilní a operativní i my.
  • Kampaně pro ženy nikdy nepíše muž.
  • Respektujeme váš čas.
  • Jméno je nejcennějším aktivem klienta. Ctíme i své jméno. Nepracujeme s klientelou, která by mohla naše jméno zpochybnit.
  • Neprovádíme neetické a podvodné kampaně.
  • Nikdy neděláme reklamu nebo aktivitu, za kterou bychom se styděli před našimi rodinami.
  • Zákazníky si pečlivě vybíráme. Rádi se s nimi setkáváme i mimo práci. Vytvořené vztahy musí byt pravdivé a živé.
  • Nabízíme rozsah kampaně tak, aby si jej klient mohl dovolit a zároveň dosáhl očekávaného efektu.
Výhody networkingu
Výhody networkingu spočívají v jeho podstatě – svobodě. Požadavky na techniku nebo odborníky volíme ke konkrétnímu projektu zvlášť. Zvyšuje se tak kvalita odvedené práce a hlavně negenerujeme fixní náklady. Jsme nejlevnější a nejflexibilnější na trhu.

 

Kontaktujte nás