Smysl vaší činnosti musí srozumitelný ostatním, výsledky příjemné a uchopitelné

Problémem je srozumitelnost

Jsou všechny změny a investice pro vaše občany srozumitelné? Toužíte propagovat svou komunitu? Uspořádat jarmark, oslavy nebo jinou výjimečnou událost? Potřebujete se bránit proti dezinformaci?

Existenčním problémem neziskového sektoru téměř vždy plyne z nepochopení a nesrozumitelnosti. Vaše ušlechtilé kulturní nebo ekologické cíle se mohou stát obtěžujícími. Proč? Zapomněl se směrem k veřejnosti vybudovat „most“. Aby se aktivizmus nestal veřejným nepřítelem, lidé čerpali z jeho činnosti a dobře fungoval fundraising, je nesmírně potřebné lidem vysvětlit, o co se snažíte. Není to klišé, je to realita. Smysl a význam vaší práce nemusí všichni chápat stejně, v krajních případech se médii může šířit dezinformace. Dovedeme vám pomoct a profesionálně zasáhnout. Na druhé straně, nemáte-li dostatečné prostředky a zkušenosti s realizováním velkých akcí, opět jsme tady pro vás.

Společenské podtržení vašeho tématu
Tuto službu nabízíme pouze za předpokladu, že je vaše téma etické a legální.




Fairtrade a ČeladnáŽIJE!!!

Možná by vás mohlo zajímat, že v roce 2003 jsem měl tu čest stát po boku Šárky Bystřické u prvotního zrodu české variace Fairtrade, konkrétně organizace v Brně. V roce 2010 jsme v obci Čeladná založili občanské sdružení, které pomaly rozhýbalo kulturní a společenský život.

Jan Škraňka
zakladatel agentury
Výrobní proces marketingu a pr | postup tvorby kamapní


 

Nezávazně nás kontaktujte