Úspěšná kampaň s Chuckem Norrisem pro společnost T-Mobile přímo vyzývala k prodloužení. Díky operativnímu marketingu společnosti jsme se domluvili na společném vydání knihy Chucka Norrise „Jaký dooravdy je Chuck Norris? Fámy a fakta“. Knihu doprovázela soutěž na rádiu Frekvence 1 a aplikace na Facebooku.

  • Zadavatel:KVARTUS MEDIA,k.s.
  • Působnost:celorepubliková, plošná
  • Záštita:Americká ambasáda v Praze
  • Mediální partner:Frekvence 1
  • Partner projektu:T-Mobile Česká republika
  • Sponzor:T-Mobile, KAM, o.s.
  • WWW projektu:http://www.chuckcode.cz
  • VIP celebrita:Chuck Norris, David Grainer
  • Náklad:10.000 ks
  • Typ akce:produktové PR
  • Marketingové nástroje:<
  • Distribuce:
  • Moderace:ANO