Jaký doopravdy je Chuck Norris?
28.04.2011//
Produktové PR//
Úspěšná kampaň s Chuckem Norrisem pro společnost T-Mobile přímo vyzývala k prodloužení. Díky operativnímu marketingu společnosti jsme se domluvili na společném vydání knihy Chucka Norrise „Jaký dooravdy je Chuck Norris? Fámy a fakta“. Knihu doprovázela soutěž na rádiu Frekvence 1 a aplikace na Facebooku.
- Zadavatel:KVARTUS MEDIA,k.s.
- Působnost:celorepubliková, plošná
- Záštita:Americká ambasáda v Praze
- Mediální partner:Frekvence 1
- Partner projektu:T-Mobile Česká republika
- Sponzor:T-Mobile, KAM, o.s.
- WWW projektu:http://www.chuckcode.cz
- VIP celebrita:Chuck Norris, David Grainer
- Náklad:10.000 ks
- Typ akce:produktové PR
- Marketingové nástroje:<
- Distribuce:
- Moderace:ANO