Společnost Kindo,s.r.o., koncem roku 2008 spustila do provozu první zábavní park pro rodiny s dětmi svého druhu v České republice. Nejbližší podobnou atrakcí byl park ve Vídni. Mohutná investice a prodlužování stavebních prací vyžadovaly bleskový start a „černá čísla“. Zvolili jsme výcestupňovou sociální reklamní kampaň podpořenou medializací. Brno a jeho okolí bylo obeznamováno s halou hned několikrát.

  1. V první fázi jsme zveřejnili celkovou vizualizaci haly a její funkce.
  2. V druhé vlně jsme vytipovali sociální skupiny, pro které by hala dávala životní smysl. S nápadem, jak využít halu, zadarmo, jsme se setkali u celé desítky základních škol a mateřských center.
  3. V třetí fázi jsme získali rádiového mediálního partnera, který o hale pravidelně informoval.

Kampaň splnila očekávání s dlouhodobým efektem. V Brně nevisel ani jeden billboard.

  • Zadavatel: Kindo, s.r.o.
  • Působnost: krajská
  • Mediální partner: Hit Rádio Magic Brno
  • WWW projektu: http://www.bongobrno.cz
  • Typ akce: uvádění projektu na trh, full service
  • Účastníků: tisíce
  • Marketingové nástroje: promo, sociální skupiny, medializace
  • Distribuce: osobní

[nggallery id=16]