Počátkem ledna 2013 vyjely české týmy oprášit slávu českých závodníků na Rallye Dakar. O tým BonverDakarProject se stará partnerská agentura OCCAM PR,s.r.o. Je nám ctí, že si nás vybrala právě pro prezentaci a komunikaci na internetu.

Tým BonverDakarProject (BDP) vznikl sloučením několika stávajících týmů a byla potřeba vytvořit jednotný web a komunikační rozhraní, které by informovalo o dění na trati. Větším cílem bylo vytvořit image nové značky (BDP) a jejího brandu. Důraz se kladl na nepoškození uživatelských relací na síti Facebook.

Výsledkem jsou z brusu nové webové stránky a stránky na síti Facebook dílny naší agentury. Oba nástroje přhledně prezentují tiskové zprávy a blog soutěže. O obsah se stará zkušený redaktor Českého rozhlasu Martin Straka (BDP) a Jiří Vintr (KM Racing). Pro obsah jsme zvolili interaktivní rozhraní, nosnou součástí jsou příběhy (blog) přímo ze závodního kolbiště. Stránka Facebook j doplněna o záložku (aplikaci), která přináší aktuální výsledky ze závodu přímo z oficiálních stránek. Že se to povedlo svědčí i zatěžkávací zkouška denní návštěvnosti několik tisíc unikátních uživatelů, nekolik set komentářů a necelých 1000 aktivních čtenářů (Like) na síti Facebook.

Závěrem bych za naši agenturu popřál všem týmům první místa a šťatný návrat domů do vlasti. Spousty z nás potěší spojení jména Tatra a „Paříž – Dakar“ z osmdesátých let, kdy českým závodníkům tato automobilová soutěž doslova ležela u nohou.